طراحی داخلی هایپرمارکت در رشت

همه ما دنبال زیبایی هستیم و دنبال بهتر دیده شدن خودمان و فضای اطرافمون هستیم این فضاها شامل محل زندگی و حتی محل کار ماست . اگه محل کارمون محیطی خسته کننده باشه و زیبایی همراه خودش نداشته باشه و علاوه بر نداشتن زیبایی از لحاظ ارتباط محیطی و عملکردی فضاها ضعیف باشه قطعا بر خستگی ما اضافه میکنه پس باید جوری طراحی و چیدمان باشه که حس خوبی به ما و ارباب رجوع و یا مشتریان القا کنه . توی این بخش یکی از تجربه های خودمون رو خدمت شما تقدیم میکنیم .

در طراحی هایپرمارکت هم بایستی نکات مربوط به این شغل رو در نظر بگیریم تا مشتریان احساس راحتی داشته باشن و علاوه بر اون صاحب هایپر هم از فروش و محل کارش راضی باشه .

خب همه ما میدونیم که خونه و زندگی یه سری مایحتاج ثابت دارن که ما مجبور به تهیه اونا هستیم حالا ما با تمرکز روی همین بخش میریم سراغ طراحی داخلی هایپرمارکت ؛ اگه قفسه های مربوط مایحتاج ضرورری همین جلو و دم دست باشه احتمال اینکه مشتری شما پس از تهیه و خرید اون محضول فروشگاه شما رو ترک کنه خیلی زیاده اما راه چاره :

اینکه شما بایستی این قفسه های مهم رو از وسط و به انتهای فروشگاه قرار بدین تا خریدار در موقع برگشت از اون مسیر سایر محصولات شما رو ببینه و همین احتمال افزایش فروش شما رو چندین برابر میکنه . این موارد فقط گوشه ای از ترفندهای افزایش کارایی محیط بودن که خدمت شما ارائه کردیم .

طراحی داخلی یک علم هستش بنابراین نیاز به سواد مهندسی و بررسی و مطالعه دقیق محیط مورد طراحی داره .

شرکت پیمانکاری آتیه سازان عمران کادوس گیلان به عنوان پیشرو در این امر در سراسر استان گیلان آماده همکاری با شما عزیزان خواهد بود .

شرکت پیمانکاری آتیه سازان عمران کادوس در زمینه های مختلف مشاوره – طراحی – اجرا در خدمت شماست تا رویاهاتون رو بسازیم .

کافیه با ما در ارتباط باشید تا محل زندگی و کارتون رو تبدیل به محیطی دلچسب و دوست داشتنی کنیم .

*شرکت پیمانکاری آتیه سازان عمران کادوس گیلان*

 

تاریخ طراحی داخلی : 99/02/03
محل پروژه : رشت - فلکه جهاد
کارفرما : آقای همدانچی